Nørager
Nørager station står til nedrivning i løbet af december 2014
¹.
Nørager station er nu her i begyndelsen af maj 2016
² nedrevet.
13. januar 2018 - ©T. Rithmester
Efter nedrivningen i maj 2016 blev denne bygning sidenhen opført på stedet.
12. november 2014 - ©T. Rithmester
Nørager station set fra gadeside i retning mod Løgstør.
12. november 2014 - ©T. Rithmester
Rute 57 'Hobro - Fjerritslev' gør holdt foran Nørager station.
23. april 2011 - ©T. Rithmester
Nørager station set fra gadeside i retning mod Løgstør.
12. november 2014 - ©T. Rithmester
Hovedbygningen på Nørager station set fra gadeside i retning mod Løgstør.
23. april 2011 - ©T. Rithmester
Hovedbygningen på Nørager station set fra gadeside i retning mod Løgstør.
12. november 2014 - ©T. Rithmester
Nørager station set fra gadeside i retning mod Hobro.
23. april 2011 - ©T. Rithmester
Nørager station set fra gadeside i retning mod Hobro.
12. november 2014 - ©T. Rithmester
Nørager station set fra tidligere sporside i retning mod Løgstør.
23. april 2011 - ©T. Rithmester
Nørager station set fra tidligere sporside i retning mod Løgstør.
12. november 2014 - ©T. Rithmester
Hovedbygningen på Nørager station set fra tidligere sporside i retning mod Hobro.
23. april 2011 - ©T. Rithmester
Hovedbygningen på Nørager station set fra tidligere sporside i retning mod Hobro.
12. november 2014 - ©T. Rithmester
Hovedbygningen på Nørager station set fra tidligere sporside i retning mod Hobro.
23. april 2011 - ©T. Rithmester
Hovedbygningen på Nørager station set fra tidligere sporside i retning mod Hobro.
12. november 2014 - ©T. Rithmester
Udhus/retirader på Nørager station set fra gadeside i retning mod Hobro.
23. april 2011 - ©T. Rithmester
Udhus/retirader på Nørager station set fra gadeside i retning mod Hobro.
Bygningen blev i 2011 tillige brugt som venterum for buspassagerer.
23. april 2011 - ©T. Rithmester
Udhus/retirader set fra tidligere sporside i retning mod Hobro.
¹Kilde: Tråden
Nørager station skal rives ned på jernbanen.dk
²Kilde: Tråden
Nørager station er nu revet ned på jernbanen.dk
Til toppen af siden